000 01960nam a2200217 i 4500
997 0 0 _e2
008 171117s20112019sp f 000 0 spa d
017 _aBI. 2185-2011
020 _a9788433025104
080 _a159.94:37.035
245 0 0 _aEducación emocional :
_bpropuestas para educadores y familias /
_cRafael Bisquerra (coord.) ; con la colaboración de Aina Bisquerra Prohens ... [et al.]
250 _a4ª ed.
260 _aBilbao :
_bDesclée de Brouwer,
_c2019.
300 _a259 páxinas ;
_c21 cm.
505 _aBibliografía, páx.249-259
520 3 _aA educación emocional é unha resposta ás necesidades sociais: ansiedade, estrés, depresión, violencia, consumo de drogas, etc. Todo isto é manifestación do analfabetismo emocional. O obxectivo é o desenvolvemento de competencias emocionais, entendidas como competencias básicas para a vida. Este libro ten un enfoque eminentemente práctico. Preséntanse multitude de actividades e exercicios para o desenvolvemento de competencias emocionais, dirixidas á educación infantil, primaria, secundaria e familias.En diversos capítulos trátanse: medo, ansiedade e estrés; regulación da ira para a prevención da violencia; a tristeza; inspirar a felicidade, etc. Hai un capítulo sobre música, emoción e motivación, coa presentación dunha experiencia interdisciplinaria, que pode servir de modelo e exemplo. Un capítulo pon unha énfase especial na educación emocional na familia, coa presentación de propostas para a práctica.A intención é contribuír á difusión da educación emocional, tanto na educación formal como na familia. Investigacións demostraron os seus efectos positivos nas relacións interpersoais, na diminución da conflitividade, no rendemento académico e no benestar.
650 1 4 _aIntelixencia emocional.
_926031
650 1 4 _aEducación afectiva.
_931264
700 1 _aBisquerra Alzina, Rafael,
_933332
700 1 _aBisquerra Prohens.
_991556